Thursday, April 10, 2014

ႏွစ္သစ္

ႏွစ္သစ္ မွာ မဂၤလာ ရွိေစခ်င္
**********************
မၾကာမီႏွစ္ေဟာင္းကုန္ဆုံးေတာ႔မည္။
မၾကာမီႏွစ္သစ္သုိ႔ေရာက္ပါေတာ႔မည္။

#အသက္ တစ္ႏွစ္ႀကီး သြားပါသည္။
#အရြယ္ တစ္ႏွစ္စာ အုိသြားပါသည္။
#အသက္တမ္း တစ္ႏွစ္ ေလ်ာ႔သြားပါသည္။
#ဘာေတြျဖစ္ခဲ႔သည္ကုိသိသလုိလုိရွိသည္။
#ဘယ္လုိေတြျဖစ္သည္ကုိသိသလုိလုိရွိသည္။
#ဘာေတြေၾကာင္႔ျဖစ္သည္ကုိ သိသလုိလုိရွိသည္။
#ဘာေတြျဖစ္လာဦးမည္ကုိမသိပါ။

္ေသခ်ာတာတစ္ခုရွိပါသည္။၁၃၇၅-ခုႏွစ္ကေတာ႔
ဘယ္ေသာအခါမွျပန္လာေတာ႔မည္မဟုတ္သျဖင္႔
၁၃၇၅-ခုႏွစ္ကုိ မိမိတုိ႔ ေနာက္တစ္ဖန္ စီမံခန္႔ခြဲ၍
မရႏႈိင္ေတာ႔ပါ။  

၁၃၇၅-ခုႏွစ္သည္အတိတ္ျဖစ္သြားပါသည္။
၁၃၇၅-ခုႏွစ္သည္သမုိင္းျဖစ္သြားပါသည္။
၁၃၇၅-ခုႏွစ္သည္သင္ခန္းစာျဖစ္သြားပါသည္။
၁၃၇၅-ခုႏွစ္သည္အေတြ႕အႀကံဳျဖစ္သြားပါသည္။
 
၁၃၇၅-ခုႏွစ္သည္ ကုန္ဆုံးသြားပါသည္။
သုိ႔ေသာ္-အခ်ိန္သည္ ကုန္ဆုံးမသြားပါ။
အခ်ိန္ကုိရင္ဆုိင္ရပါဦးမည္။
အခ်ိန္ကုိေနာက္ထပ္ ဘယ္၍ဘယ္မ်ွရင္
ဆုိင္ရဦးမည္ကုိ မသိပါ။
အခ်ိန္ကုိနားလည္သလုိလုိရွိသည္။
သုိ႕ေသာ္ အခ်ိန္ကုိ မသိပါ။
အခ်ိန္ကုိသိသလုိလုိရွိသည္။
သုိ႔ေသာ္အခ်ိန္ကုိ နားမလည္ပါ။

တစ္လကၼ တစ္ေပ တစ္ကုိက္ တစ္မုိင္ စသည္တုိ႕
သည္ အလ်ားမဟုတ္ အနံမဟုတ္ အျမင္႔(ထု)
မဟုတ္ ပမာဏမ်ား အရြယ္အစားတန္ဖုိးမ်ားသာ
ျဖစ္ၾကသည္။

တစ္စကၠန္႔ တစ္မိနစ္ တစ္နာရီ တစ္ရက္ တစ္လ
တစ္ႏွစ္ စသည္တုိ႔သည္ အခ်ိန္မဟုတ္အခ်ိန္၏
ပမာဏမ်ား အခ်ိန္၏ အမွတ္အသားမ်ားသာျဖစ္
သည္။အခ်ိန္သည္ မည္သည့္အရာေပနည္း။

                      ( က )
အခ်ိန္သည္ အတိတ္မွပစၥဳပၸန္ ၊ပစၥဳပၸန္မွအနာဂါတ္
ေတာက္ေလ်ာက္ ခရီးႏွင္ေနသည္။အခ်ိန္ကုိရပ္တန္႔
၍မရ ၊ရပ္တန္႔ဖုိ႔ မျဖစ္ႏႈိင္။ အခ်ိန္သည္ မည္သည့္
အရာကုိမ်ွ မွီခုိမႈ႕မရွိပဲ လြတ္လပ္စြာခရီးႏွင္ေနသည္။
အခ်ိန္သည္ ပကတိ ျဖစ္သည္။အခ်ိန္သည္ သက္ရွိ
သက္မဲ႔အရာအားလုံးကုိ ဝါးမ်ိဳဖ်က္ဆီးျပစ္သည္။

ဤအျမင္သည္ အရပ္ဖက္ အျမင္ျဖစ္သည္။
ဤအျမင္သည္ လူမ်ားစု၏ အျမင္ျဖစ္သည္။
ဤအျမင္သည္ သမားရုိးက် အျမင္ျဖစ္သည္။

                    ( ခ )
အခ်ိန္သည္ ႏႈိင္းရ ျဖစ္သည္။အခ်ိန္သည္စန္႔ထြက္
ႏႈိင္သည္။အခ်ိန္သည္ ကုိယ္ပုိင္ အခ်ိန္ ႏွင္႔ ႏႈိင္းရ
အခ်ိန္ ႏွစ္မ်ိဳးရွိသည္။အခ်ိန္သည္ ေရြ႕လ်ားႏႈန္း
(အလ်ွင္)ကုိမွီခုိရသည္။အခ်ိန္သည္ အရာဝတၳဳတုိင္း
အတြက္ ပကတိ မဟုတ္ ႏႈိင္းရျဖစ္သည္။
      
ရႈ႕မွတ္သူႏွင္႔ ရႈ႕မွတ္ခံ၏ ႏႈိင္းရ အလ်ွင္သုည အေျခ
အေန၌သာ ရႈ႕မွတ္ခံ၏ အခ်ိန္ႏွင္႔ ရႈ႕မွတ္သူ ၏
အခ်ိန္တုိ႕တူညီမႈ႕ရွိႏႈိင္သည္။

ရႈ႕မွတ္ခံ ႏွင္႔ ရႈ႕မွတ္သူ ၏ ႏႈိင္းရအလ်ွင္သည္ တစ္
စကၠန္႔လ်ွင္ ကီလုိမီတာ ႏွစ္သိန္း ေျခာက္ေသာင္း
ျဖစ္လ်ွင္ ရႈ႕မွတ္ခံ၏ အခ်ိန္သည္ရႈ႕မွတ္သူ၏အခ်ိန္
ထက္ႏွစ္ဆပုိၾကာသည္။(photo-တြင္ၾကည့္ပါ)

ဆုိလုိသည္မွာ ရႈ႕မွတ္သူ၏အခ်ိန္ကုန္ဆုံးသြားေသာ္
လည္း ရႈ႕မွတ္ခံ၏ အခ်ိန္သည္ တစ္ဝက္သာ ရွိေသး
သည္။အခ်ိန္စန္႔ထြက္သည္ဟုဆုိသည္။အခ်ိန္စန္႔
ထြက္ျခင္းအက်ိဳးဟုေခၚသည္။
(Time delation effect)

ဤအျမင္သည္ အုိင္းစတုိင္း၏အျမင္ျဖစ္သည္။
ဤအျမင္သည္ဒီတာမနစ္စတစ္သိပၸံအျမင္ျဖစ္သည္။
ဤအျမင္သည္ရီေလတီဗီတီသီအုိရီအျမင္ျဖစ္သည္။
(deterministic science)(relativity theory)
                
                   ( ဂ )
ကရဏံ ကာေရာ ၊ ကာေရာ ဧဝ ကာေလာ။
ကရဏံ-ျပဳျခင္း ၊ကာေရာ-ျပဳျခင္း ၊ ကာေရာ ဧဝ-
ျပဳျခင္းသည္ပင္ ၊ ကာေလာ-ကာလမည္၏။
ဤသုိ႔ သဒၵါဆရာတုိ႔ဝိၿဂိဳဟ္ျပဳသည္ဟုဆုိ၏။

ကာလ ဟူသည္ ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း ဟူေသာ ႀကိယာ
ပင္ျဖစ္သည္။ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း၏တည္ရာျဖစ္တတ္
ပ်က္တတ္ေသာ အရာဝတၱဳမ်ားကုိ ေဒသ ဟုေခၚ၏။

အေၾကာင္းတရားမ်ားျပည့္စုံညီညြတ္ေသာအခါ
ခႏၶာ နာမ္ ရုပ္ တုိ႔သည္ ျဖစ္ေပၚ လာရ ေပသည္။
ခႏၶာ နာမ္ ရုပ္ တုိ႔၏ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင္႔သာလ်ွင္ အခ်ိန္
သည္ျဖစ္ေပၚလာရေပသည္။

ခႏၶာနာမ္ ရုပ္ တုိ႔ ျဖစ္လ်ွင္သံသရာျဖစ္သည္္။
ခႏၶာ နာမ္ရုပ္ တုိ႔ မျဖစ္လ်ွင္ သံသရာမျဖစ္ ။
သံသရာျဖစ္လ်ွင္ အခ်ိန္ျဖစ္သည္။
သံသရာမျဖစ္လ်ွင္ အခ်ိန္မျဖစ္။
သံသရာမွလြတ္လ်ွင္အခ်ိန္မွလြတ္သည္။
သံသရာမွမလြတ္လ်ွင္အခ်ိန္မွမလြတ္။
ဤသည္တုိ႔မွာရႈ႕မွတ္သူတုိ႔၏ ကုိယ္ပုိင္အခ်ိန္မ်ား
ကုိသာဆုိလုိပါသည္။

အခ်ိန္သည္ သတၱဝါကုိစား၏။
အခ်ိန္သည္ အခ်ိန္ကုိစား၏။
ရဟႏၲာသူျမတ္သည္ အခ်ိန္ကုိစား၏။  

ကံႏွင္႔ကိေလသာ သည္ ခႏၶာနာမ္ရုပ္တုိ႔ကုိျဖစ္ေစ၏။
ကံႏွင္႔ကိေလသာ သည္ သံသရာကုိ ျဖစ္ေစ၏။
ကံႏွင္႔ကိေလသာ သည္ အခ်ိန္ကုိ ျဖစ္ေစ၏။

အရွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ သၿဂၤ ိဳဟ္ဘာသာဋီကာ၌--
အႏုသယကိေလသာသည္ ဥပါဒ္ ဌီ ဘင္ အားျဖင္႔
အထင္အရွားမရွိေခ်။ဥပါဒ္ ဌီ ဘင္ အားျဖင္႔အထင္
အရွားရွိေသာအခါ အႏုသယ မဟုတ္။ပရိယု႒ာန
ကိေလသာျဖစ္ပါသည္။-------
အႏု အႏု ၊အစဥ္တစုိက္။သႏၲာေန ၊ရုပ္နာမ္ခႏၶာအ
စဥ္၌ ။ေသႏၲိ ၊ကိန္းဝပ္တည္ေနတတ္ကုန္၏။ဣတိ၊
ထုိ႔ေၾကာင္႔။အႏုသယ ၊အႏုသယမည္ကုန္၏။

တစ္ဖန္ ဆရာႀကီးဦးေရႊေအာင္၏ အတၲဝါဒမွအနတၲ
ဝါဒသုိ႔ တြင္ အႏုသယ ဟူသည္ထုိထုိပုဂၢိဳလ္တုိ႔၏
အဇၥ်တၲသႏၲာန္၌ အၿမဲကိန္းေနေသာသေဘာျဖစ္ပါ
သည္။ဤေနရာ၌ ကာလ ႏွင္႔ပါတ္သက္၍ အထူးဆုိ
ရန္ရွိပါသည္။ပရိဏာမီကာလ ႏွင္႔ ကူဋ႒ာယီကာလ
ဟူ၍ႏွစ္မ်ိဳးရွိပါသည္။

ပရိဏာမီကာလသည္ ျဖစ္တည္ပ်က္ သေဘာႏွင္႔
ယွဥ္သျဖင္႔ အတိတ္ ပစၥဳပၸန္ အနာဂါတ္ ဟူ၍အပုိင္း
အျခားျပဳေကာင္းေသာ ကာလ ျဖစ္ပါသည္။

ကူဋ႒ာယီကာလကုိ ထာဝရပစၥဳပၸန္ ဟူ၍လည္းဆုိ
ပါသည္။ဘာဝမုခ ဟူ၍ အျဖစ္တရားတုိ႔၏ ႏႈတ္ခမ္း
ဝ ဟုလည္းဆုိပါသည္။

ပရိဏာမီကာလျဖင္႔ ပရိယု႒ာနကိေလသာကုိတုိင္း
တာႏႈိင္ပါသည္။ကူဋ႒ာယီကာလျဖင္႔ အႏုသယကိ
ေလသာကုိတုိင္းတာႏႈိင္ပါသည္။ထုိ႔ေၾကာင္႔ ပရိယု
႒ာနကိေလသာသည္ သတၲဝါတုိ႔၏ သႏၲာန္၌အၿမဲ
မရွိေသာကိေလသာျဖစ္၍ အႏုသယကိေလသာ
သည္ သတၲဝါတုိ႔၏ သႏၲာန္၌ ထာဝရပစၥဳပၸန္အေန
ျဖင္႔ အၿမဲရွိေသာကိေလသာျဖစ္ပါသည္။

သံသရာဆုိသည္ကား---
တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ေသာ သတၱဝါဟု ေခၚေဝၚ
အပ္ေသာ ခႏၶာ ,အာယတန ,ဓာတ္ ,တုိ႔၏ အနမတဂၢ
သံသရာ ကာလ၌ ဘဝအဆက္ဆက္ ကမၻာအဆက္
ဆက္အားျဖင့္ မျပတ္မလပ္ ဆက္လက္ျဖစ္ပြားလ်ွက္
ေနေသာ အစဥ္သည္ သံသရာမည္၏။
(လယ္တီနိဗၺာန္-မွ)                                       

သံသရာဆုိသည္ မွာ အစမထင္သည့္အလြန္ရွည္
လ်ားလွေသာ အဓြန္႔ ရွိသည့္ ကာလ ျဖစ္သည္။

ႏွစ္သစ္ကူး ဆုေတာင္း-----
ႏွစ္ေဟာင္းကုန္၍ ႏွစ္သစ္ကူးလ်ွင္ တစ္ဦးခ်င္းျဖစ္ေစ
အစုလုိက္အဖြဲ႕လုိက္ျဖစ္ေစ ႏွစ္သစ္ကူးဆုေတာင္း
အျဖစ္ မိမိ၊မိမိတုိ႔ဆႏၵရွိရာျဖစ္လုိသည္မ်ားကုိေတာင္း
ခံဆႏၵျပဳေလ႔ရွိၾကသည္။

ဆုေတာင္းမႈ႕ကုိ အပုိလုပ္ငန္း ဟုအျမင္မရွင္း သူမ်ား
ကယူဆပါသည္။လက္ေတြ႕ပဓာနဝါဒ သမားမ်ားက
လက္ေတြ႕က်က် ေဆာင္ရြက္မႈ႕မွအပ အျခားေသာ
အရုိအေသေပးျခင္း ဆုေတာင္းျခင္း အမ်ွေပးေဝျခင္း
သာဓုေခၚျခင္း စေသာလုပ္ငန္းမ်ားကုိအပုိအမုိလုပ္
ငန္းမ်ားအျဖစ္ ရႈ႕ျမင္တတ္ေလ႔ရွိၾကသည္။

ဆုေတာင္းျခင္းသည္အပုိလုပ္ငန္းမဟုတ္ပါ။
လုပ္နည္းလုပ္ဟန္မွန္ကန္မႈ႕ရွိဖုိ႔ေတာ႔လုိပါသည္။
ႏွစ္သစ္ကူးေျပာင္းရုံမ်ွျဖင္႔ ဆုေတာင္းမႈ႕ ျပဳလုပ္ျခင္း
သည္မွန္ကန္မႈ႕မရွိပါ။

ဆုေတာင္းျခင္းအမႈ႕မျပဳမီ ေကာင္းမႈ႔ကုိျပဳရပါမည္။
ထုိထုိေကာင္းမႈ႕၏အားေလ်ာ္စြာေကာင္းက်ိဳးရ႐ွိမည္
မွာလည္း ဧကန္ပင္ျဖစ္ေပသည္။
မိမိျဖစ္လုိသည္ ကုိ ဆုေတာင္း ယူရျခင္းမွာ ထုိထုိ
ေကာင္းမႈ႕၏ အက်ိဳးေပး တည္ၿမဲေစဖုိ႔ ႏွင္႔ ဖရုိဖရဲ
မျဖစ္ေစဖုိ႔ျဖစ္ပါသည္။

မႏၲေလးသုိ႕ေရာက္လုိသူသည္ မႏၲေလးသုိ႕ဦးတည္
သြားဖုိ႕လုိပါသည္။ရန္ကုန္သုိ႔ ေရာက္လုိသူသည္
ရန္ကုန္သုိ႕ဦးတည္သြားဖုိ႕လုိပါသည္။

ခရီးသြားသည္ဆုိရုံမ်ွျဖင္႕မိမိေရာက္လုိေသာပန္းတုိင္
ကုိေရာက္မည္မေရာက္မည္မွာမေသျခာေပ။
သံသရာခရီးသည္ အသြားခက္လွသျဖင္႔မေရာက္ဖုိ႔
ကပုိမ်ားပါလိမ္႔မည္။

မည္သူမဆုိမိမိရလုိျဖစ္လုိေသာဆုကုိေကာင္းမႈ႕ျပဳ
ၿပီးတုိင္းေတာင္းယူႏႈိင္သည္။သုိ႔ေသာ္သာသနာတြင္း
သားမ်ားအေနျဖင္႔ ခႏၶာနာမ္ရုပ္ တုိ႔မျဖစ္ရာနိဗၺာန္ကုိ
သာေတာင္းယူသင္႔ေပသည္။

နိဗၺာန္ကုိျမင္ႏႈိင္ေရာက္ႏႈိင္ေသာကုသုိလ္မွာမုခ်အား
ျဖင္႔ မဂ္ကုသုိလ္သာျဖစ္ပါသည္။သုိ႔ေသာ္လည္းနိဗၺာန္
သည္ ကုသုိလ္အားလုံးႏွင္႔အေလ်ာ္ျဖစ္သျဖင္႔မည္
သည့္ကုသုိလ္ကုိျပဳျပဳနိဗၺာန္ကုိဆုေတာင္းသျဖင္႔
လ်ွင္ျမန္ေစာစြာရႏႈိင္ေရာက္ႏႈိင္ပါသည္။

ေသာက္ေတာ္ေရတစ္ခြက္ကပ္လွဴသည့္ကုသုိလ္
ကလည္းနိဗၺာန္အက်ိဳးကုိေပးႏႈိင္ပါသည္။ဆုေတာင္း
ေသာအခါ၌စိတ္ပါလက္ပါျဖစ္ဖုိ႔သာအေရးႀကီးသည္။
ထုံးတမ္းစဥ္လာအရဆုေတာင္းျခင္းသူတစ္ပါးတုိက္
တြန္းခ်က္အရဆုေတာင္းျခင္းအစရွိသည့္စိတ္အား
မထက္သန္သည့္ဝတ္တရားေက်ဆုေတာင္းျခင္းကုိ
စိတ္ထက္သန္လာေအာင္ျပဳျပင္ေပးဖုိ႔လုိပါသည္။

တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္စီ၏သံသရာထဲတြင္ကုသုိလ္
ႏွင္႔အကုသုိလ္တုိ႔သည္မေရမတြက္ႏႈိင္ေလာက္ေအာင္
္ပင္ အလြန္႔အလြန္အေျမာက္အမ်ား ထာဝရပစၥဳပၸန္
အေနျဖင္႔ ထာဝစဥ္ကပ္လ်ွက္လုိက္ပါကာ ခဏပစၥဳပၸန္
အေနျဖင္႔ခႏၶာ နာမ္ ရုပ္မ်ား ကုိတရစပ္အလုအယက္
မရပ္မနားထုတ္လုပ္ေနၾကပါသည္။

ထာဝရပစၥဳပၸန္အေနျဖင္႔လုိက္ပါလာေသာကမၼသတၲိ
မ်ားႏွင္႔အႏုသယကိေလသာမ်ားမွာခႏၶာနာမ္ရုပ္တုိ႔
၏အနိစၥလကၡဏာျဖစ္ေသာ ဥပါဒ္ ဌီ ဘင္ (ျဖစ္
တည္ ပ်က္ )သေဘာမရွိပဲ ခႏၶာ နာမ္ရုပ္ တုိ႔ကုိ အ
ေၾကာင္းအားေလ်ာ္စြာ ထုတ္လုပ္ေပးႏႈိင္စြမ္း အ
ျပည့္ရွိၾကပါသည္။

ကုသုိလ္ႏွင္႔အကုသုိလ္ ကမၼသတၱိမ်ားတြင္ခႏၶာနာမ္
ရုပ္ ကုိထုတ္လုပ္ႏႈိင္သည့္သတၱိ( reproductive
power )အျပည့္အဝပါရွိပါသည္။

သုိ႔ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔---
ကုသုိလ္ႏွင္႔အကုသုိလ္ ကမၼသတၱိမ်ားမွာလည္း
အခ်ိန္တန္လ်ွင္ရင္႔မွည့္၍ ခႏၶာ နာမ္ ရုပ္မ်ား ကုိထုတ္
လုပ္ရသည့္ ဧကန္ျဖစ္တန္စြမ္းပါရွိေနသျဖင္႔ အခ်ိန္
မွလြတ္ကင္းေသာ ကာလဝိမုတ္ တရားမ်ားမဟုတ္ပဲ
အခ်ိန္မွမလြတ္ကင္းသည့္ တရားမ်ားသာျဖစ္ပါသည္။

ကုသုိလ္ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း သံသရာဝဋ္အတြင္း၌
အက်ိဳးေပးမႈ႕ကုိစိတ္အားထက္သန္မိေခ်က ခႏၶာ
နာမ္ရုပ္မ်ားျဖစ္ပြားလ်ွက္ ပါရမီကုသုိလ္အားေလ်ာ႔
၍နိဗၺာန္ခရီးမေပါက္ေျမာက္ပဲရွိတတ္သည္။ေႏွာင္႔
ေႏွးၾကန္႔ၾကာမႈ႕ျဖစ္ေစတတ္သည္။

ခႏၶာ နာမ္ ရုပ္ တုိ႔ျဖစ္ပြားလ်ွင္ အႏုသယကိေလသာ
သည္ သံသရာဝဋ္လည္ေစမည့္ကုသုိလ္ႏွင္႔အကုသုိလ္
ကုိမရပ္မနားအတြင္လုပ္ေတာ႔သည္။ဤသုိ႔ျဖင္သံသ
ရာဝဋ္လည္ေစမည့္ ကံ သစ္မ်ားထိန္းမႏုိင္သိမ္းမရ
ျဖစ္ပြားကာ ျခာျခာလည္လ်ွက္သံသရာ႔သစ္ငုတ္ျဖစ္
တတ္သည္။

သုိ႔ျဖစ္ရာ-ေသးေသးႀကီးႀကီး မည္သည့္ကုသုိလ္
ေကာင္မႈ႕မ်ိဳးကုိမဆုိ ျပဳလုပ္ၿပီးတုိင္း သံသရာမွလြတ္
ေျမာက္ရာ (သုိ႔) ကာလ ၊ေဒသမွလြတ္ေျမာက္ရာ
နိဗၺာန္ ဆုႀကီးကုိ စိတ္အားထက္သန္စြာေတာင္းယူ
သင္႔ပါသည္။ပါရမီရင္႔က်က္လာပါကနိဗၺာန္ကုိမလြဲမ
ေသြ႐ရွိမည့္အျပင္သံသရာခရီးသြားစဥ္ကာလ၌
လည္းသူေတာ္ေကာင္းဓာတ္ခံအျပည့္ျဖင္႔ေလာကဓံ
ံရွစ္ပါးကုိအႏႈိင္ရသူအၿမဲျဖစ္ႏႈိင္ပါသည္။

သုေမဓာ ရွင္ရေသ႔သည္ သတၱဝါမ်ားကုိသနားေတာ္
မူသျဖင္႔ သမၼာသေမၺာဓိ ဆုကုိပန္ဆင္ကာ ပါရမီျဖည့္
က်င္႔ရာ ကာလတစ္ေလ်ွာက္လုံး ျပဳျပဳသမ်ွေသာ
ကုသုိလ္မ်ား၏အက်ိဳးအျဖစ္ သမၼာသေမၺာဓိ
ဆုကုိသာရည္မွန္း၍ေဆာင္ရြက္ေတာ္မူခဲ႔ျခင္းျဖစ္
သည္ကုိသတိမူၾကပါကုန္။

#ႏွစ္သစ္ကူး၌ေကာင္းမႈ႕ျပဳ၍ ဆုေတာင္းတတ္သူမ်ား
ျဖစ္ဖုိ႔ လုိပါသည္။
#ျပဳၿပီးကုသုိလ္မ်ားကုိအာရုံျပဳ၍ ဆုေတာင္းတတ္သူ
မ်ားျဖစ္ဖုိ႔ လုိပါသည္။
#သူတစ္ပါးျပဳ၍အမ်ွေပးေဝေသာကုသုိလ္မ်ားကုိ
သာဓုႏုေမာဒနာ ေခၚဆုိတတ္သူမ်ားျဖစ္ဖုိ႔လုိပါသည္။႔

No comments:

Post a Comment